środa, 1 stycznia 2014

01012014: dancing shoes

BRODKA - DANCING SHOES KAMP! REMIX  
Witam Was Kochani w pierwszym dniu 2014 roku! Sylwester oraz Nowy Rok to czas na podsumowanie minionych 365 dni oraz na wyznaczenie sobie postanowień na nadchodzące dni, tygodnie, czy też miesiące. Rok 2013 (a dokładniej ostatnie parę miesięcy) przyniósł wiele zmian. Kluczem do sukcesu była zmiana towarzystwa i otoczenie się dobrymi ludźmi, ludźmi z pasją. Dzięki temu stałam się bardziej otwarta na innych i sama stałam się dobrym człowiekiem. Wiadomo, że nie każdy jest idealny i przez całe życie uczymy się na swoich błędach, lecz w końcu wyzbyłam się nienawiści. Z całego serca życzę nawet moim największym wrogom wszystkiego dobrego. Jestem wdzięczna za każdą najmniejszą rzecz. Nie wyobrażam sobie wstania z łóżka, przed podziękowaniem za nadchodzący dzień. Wierzę, że dobro które przekazuję innym, prędzej czy później do mnie wróci. Jestem optymistką.
Jeżeli chodzi o samego Sylwestra, ja spędziłam go pracując jako kelnerka. Postanowiłam zarobić parę groszy, gdyż 100dniówka wyczyściła mój portfel do zera. Była to pierwsza moja taka praca i jestem sama z siebie bardzo dumna. Wytrwałam 15h na nogach, non stop latając z tacą. Na dodatek o 1:00 dowiedziałam się, że za godzinę będę dawać pokaz taneczny. Wieczór był pełen wrażeń i cieszę się, że spędziłam go w taki sposób. Podobno jaki Sylwester, taki cały rok, więc mam nadzieję, że będzie równie owocny w pracę :)
Dzisiejszy strój to minimalizm w czystej postaci. Główną rolę odgrywają tutaj buty, w których byłam zakochana od dłuższego czasu. Co prawda marzyłam o holograficznym modelu od Miista (prędzej czy później będą moje!), ale w końcu znalazłam ich odpowiednik w Zarze. Pierwszym moim skojarzeniem, gdy je zobaczyłam, była piosenka Brodki - Dancing Shoes i obraz butów, które ma w teledysku. Natomiast wczoraj w pracy wszyscy śmiali się, że mam buty Michaela Jacksona. Te cudeńka bez wątpienia, mają w sobie coś wyjątkowego. Jedynym mocniejszym akcentem są czerwone usta. W tym zestawie czułam się jak młoda business woman.



zdjęcia: Karolina Sobolewska
marynarka - zara (old) / koszula - h&m / spodnie - pull&bear / buty - zara / torba - h&m / zegarek - no name

65 komentarzy:

  1. Łeeeeee. Zdjęcia bez Baryły? Lipa trochę.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna :)
    mogłabyś mi powiedzieć jaki masz rozmiar bluzy ze stradivariusa bo planuje jej kupno :)
    pozdrawiam z całego serducha :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny outfit, zdjęcia rewelacyjne (zwłaszcza ostatnie) i przede wszystkim muszę ci powiedzieć, że jesteś bardzo ładna! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeżeli wszystko to, co napisałaś jest prawdą to bardzo ale to bardzo cie podziwiam ! Jesteś naładowana pozytywną energia i dobrem , które ci się kiedyś zwróci ;* Bardzo fajny pomysł z tą pracą ! A mogę wiedzieć gdzie dokładnie pracowałaś ? ;) Też przydałaby mi się dodatkowe i samodzielnie zarobione pieniążki ;) Pozdrawiam ciepło ! Sylwia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, pozytywna energia towarzyszy mi już od pewnego czasu :) Pracowałam w Rolandzie https://www.facebook.com/RolandDomWeselny
      Buziaki i wszystkiego dobrego! :*

      Usuń
  5. Wszystkiego dobrego na Nowy Rok! :*
    zestaw super <3

    OdpowiedzUsuń
  6. cudownie wyglądasz :*
    uwielbiam tą piosenkę <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Mądre słowa Ada ;) Ale jeśli się nie mylę to marynarka z Zary nie może być "vintage", bo słowo to oznacza rzeczy z innej epoki :D Co najwyżej można wpisać "old" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć, jak znajdziesz chwilę czasu dodaj swoją stylizację u mnie na stronie improwizuje.pl Pozdrawiam Daniel

    OdpowiedzUsuń
  9. No to gratuluję zmian w 2013 roku, może i mnie dopadną takie zmiany w 2014? Kto wie;-)
    Co do stroju no to co więcej tu można napisać niż cudowny minimalizm.
    + Szczęśliwego Nowego Roku Kochana ;-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :) Również życzę wszystkiego dobrego :* :* :*

      Usuń
  10. dawno mnie tu nie było i żałuję, że zostawiłam sobie tyle do nadrobienia. co mogę powiedzieć, dobrze wiesz, że jestem zakochana w Twoim każdym poście, ten potwierdził i wzmocnił moje wcześniejsze wrażenia związane z tym blogiem. 3maj tak dalej, oby Twoja pasja/hobby czy już nieodłączny element życia- moda była z Tobą jak najdłużej, sukcesów blogowych, jeszcze raz najlepszego! (;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Słoneczko :* :* :* Życzę również wszystkiego dobrego! :)

      Usuń
  11. dawno mnie tu nie było i żałuję, że zostawiłam sobie tyle do nadrobienia. co mogę powiedzieć, dobrze wiesz, że jestem zakochana w Twoim każdym poście, ten potwierdził i wzmocnił moje wcześniejsze wrażenia związane z tym blogiem. 3maj tak dalej, oby Twoja pasja/hobby czy już nieodłączny element życia- moda była z Tobą jak najdłużej, sukcesów blogowych, jeszcze raz najlepszego! (;

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja w wakacje pracowałam w barze:) Ciekawe doświadczenie :) Stylizacja super, tylko butom jednak mówię nie :P

    OdpowiedzUsuń
  13. naprawdę świetnie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  14. Czyli poprzedni rok był bardzo dobry dla Ciebie, oby tak dalej!
    Super wyglądasz i szczęśliwego Nowego!

    OdpowiedzUsuń
  15. nie powinnas sie tak czesac...

    OdpowiedzUsuń
  16. Super zestaw :) Pozdrawiam ! ;*

    visit my blog - the great GIVEAWAY post :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Odchudzasz sie jeszcze? bo mia być post i wgl.. a tu nic...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie odchudzam się :) Po prostu staram się w miarę kontrolować :)

      Usuń
  18. ładnie! a pare groszy zawsze się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  19. lubię minimalizm, dlatego podoba mi się, bardzo!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. brałaś udział w tej sesji o antykoncepcji ? :) oglądałam filmik rockglamprincess i była dziewczyna strasznie podobna :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne zdjęcia :D
    Ładne uczesanie ;D
    uczepionamarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. No i jak udala sie studniowka ?? Kto byl twoja osoba towarzyszaca ?? Z kim poszlas ? Daj jakies fotki z tego dnia :) fajnie bylo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było fenomenalnie! Najpiękniejsza noc w życiu :) Poloneza tańczyłam z moim byłym partnerem tanecznym, za to przyszłam z Dawidem, który też kiedyś tańczył w Cantinero :) Fotki u mnie na FP :)

      Usuń
  23. Zupełnie przypadkowo trafiłam, patrze o dziwo dziewczyna, która dobrze wygląda, i jest ubrana, a nie przebrana. Treść w przekazie całkiem prawdziwa i szczera. Fajne zdjęcia i zaraz, zaraz... znajome miejsce, no i szok. Dziewczyna z mojej mieściny? Jezu, jak miło. Miło wracać na to piękne zadupie, a jeszcze milej widzieć jak coś ktoś i gdzieś i jeszcze do tego dobrze wygląda! Pozdrawiam!

    Kaja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż się wzruszyłam, czytając tak miłe słowa... Cieszę się przeogromnie, że znajdują się osoby, które doceniają, to co robię. W dzisiejszych czasach większość ludzi woli upokorzyć, wyśmiać się.
      Dziękuję, że mogłam poczuć się wyjątkowo.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  24. Jak się bawilaś na studniowce ? :) jesteś wspaniałą dziewczyną <3 wygladalas jak Pani Karington :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Mogłabyś napisać jak miałaś farbowane włosy? Strasznie mi się podoba Twój kolor, a chciałabym mieć podobny efekt na swojej głowie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama farbuję włosy lub robi to moja mama. Używam farby Syoss MIODOWY BLOND. Polecam z całego serca, gdyż włosy łatwo łapią kolor, a przy okazji nie wyglądają na zniszczone.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  26. odchudzasz sie jeszcze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się kontrolować to, co jem. Drastycznej diety nie stosuję :) Mam zamiar wrócić do treningów na siłowni :)

      Usuń
  27. Można gdzieś obejrzeć zdjęcia z waszej studniówki ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajny masz tatuaż :) dlaczegoo akurat to sobie wytatulowalas ?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś o tym napiszę, na razie zostawiam to dla siebie i paru najbliższych mi osób :)

      Usuń
  29. Kiedy zrobisz post ze zdjęciami ze Studniówki? :) miałaś cudną sukienkę! <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak Ci się udało zapuścić takie długie, piękne paznokcie? Moje co chwilę się łamią bądź rozdwajają i żadna odżywka nie pomaga...:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zmywam :D Staram się dbać o nie jak najbardziej :) O pazurach kiedyś muszę napisać post :D Eveline nie pomaga?

      Usuń
  31. jakieś plany na ferie masz? :)

    OdpowiedzUsuń
  32. żałujesz trochę, że nie robiłaś 18-stki? Chodzi mi ,że jakiejś większej imprezy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie żałuję :) Miałam rewelacyjną imprezę dla rodziny od strony taty, plus za pieniążki, które poszłyby na zorganizowanie imprezy, pojechałam na tydzień do Sopotu :)

      Usuń
  33. Wieki mnie tu nie było ;) Jestem zachwycona tym jak wyglądasz i jak wydoroślałaś przez ten czas! Życzę powodzenia i trzymam kciuki aby całe dobro wróciło do Ciebie ze zdwojoną siłą :)

    Kocham tę piosenkę <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Czemu na to pytanie nie odpowiedziałaś ? ;) chodzi o "wakcje na okraglo"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blog nie jest odpowiednim miejscem na tego typu pytania. Poza tym odpowiadanie na nie anonimowej osobie wydaje się jeszcze bardziej bezsensowne, trzeba zachować jakieś granice :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Jestem " anonimkiem " ,gdyż nie mam konta na poszczególnych wybranych ;) gdyby była inna możliwość napewno bym się ujawnił Ado ;)

      Usuń
  35. jak to się stało, że poszłaś na studniówke z Bartkiem Bućka ?

    OdpowiedzUsuń